Dag 02 - Min första kärlek

Min första kärlek hette Anton!
Han var den jag verkligen blev kär i för första gången och det var verkligen kärlek. Om jag minns rätt var vi tillsammans i mer än 1 år om man inte räknar med vårat "break" som varade i någon månad. Vi hade väldigt roligt tillsammans och vi umgicks med samma gäng. Så allting föll bara på plats. Visst var vi själva mycket också men mycket tid spenderade vi tillsammans med det där gänget.
Vi åkte på "semester" tillsammans till Sälen och till hans land. Det var helt enkelt som ett vanligt förhållande.
Nu för tiden har jag varken kontakt med Anton eller resten av gänget men så kan det ju gå ibland.

Nu vet ni lite om min första kärlek Anton. Hoppas det räcker för er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0