Dag 01 - Om mig

Ja, vem är jag?

En helt normal 18 åring skulle man kunna säga, fast det stämmer inte. Jag är udda, men på ett bra sätt!

Hur som helst föddes jag i Ekängen (en bit från Linköping) med min mamma, pappa och lillasyster. Vi har alltid bott på samma tomt men i två olika hus. Det första huset fick vi riva på grund av hussvamp.
För två år sedan skiljde sig min mamma och pappa och hon bor numera mitt i stan. Jag och min syster bor varannan vecka hos båda. Det kanske låter jobbigt men det går!

Min personlighet, ja vad ska man säga om den. Jag är nog kanske lite för snäll av mig, låter folk åka snålskjuts på mig och jag kan inte säga nej. Jag vill inte såra folk, göra dom ledsna eller bråka. Men ibland kan jag få mina raserianfall men det händer väldigt sällan kan jag säga!
Annars är jag en väldigt glad person, älskar barn till 120 % och är en väldigt lätt person att ha att göra med. Ställer alltid upp för mina vänner och min familj när som helst!
Jag kanske uppfattas som lite blyg i början, men det går ofta över väldigt snabbt och sen kommer du undra varför du inte har träffat mig tidigare. (Haha, nej så kanske det inte är, men nästan iallafall)

Nästa år, tar jag studenten och i augusti åker jag till USA i ett helt år för att upptäcka en ny värld och ta hand om barn. Jag längtar som in i norden, men just nu njuter jag bara av den här tiden!
Det var lite om mig, om ni vill veta mer får ni fråga. Jag är inte farlig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0