Laktos?

Dagarna rullar på som vanligt. Börjar lära känna mer och mer föräldrar. En person har till och med sagt att hen tycker att jag funkar super bra med barnen till en annan kollega. De är något man ska ta åt sig av! Och de gör jag!!

Imorgon jobbar jag kort dag så ska försöka fixa några ärenden, städa och sen ha en hel kväll med min sambo. 

Har legat och försökt sova i en halvtimme nu..Jag tror tyvärr jag har blivit laktosintolerant under de senaste halvåret. Har kramper i magen efter jag har ätit något "krämigt" typ ostsås. Kramper, tro att man ska spy och springa till toaletten hela tiden. De borde väll tyda på laktos? 

Well well. Nighty night på er! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0