en oväntad vändning

Gårdagen tog en oväntad vändning.

Någon knackade på vårat köksfönster och ville att jag skulle öppna ytterdörren. Öppnade och släppte in denne unge person iklädd endast t-shirt, jeans och strumpor. Sa att den skulle upp till sin syster.
Skrev sms till min syrra att jag tyckte de va konstigt och att jag fick en konstig känsla.

Några minuter senare ringer min syster och något hade hänt uppe vid dom och att mamma hade sprungit in och hjälpt till. Polis, ambulans kom snabbt på plats och tur var väll det. Denna person mådde inget bra och ville inte leva längre. Alla klarade sig och fick / får hjälp.

Denna historia har jag mått så dåligt av. Kunde inte sova på nästan hela natten, tänkte och tänkte. Kände att de var blött på huvudkudden och kom på mig själv att de är ju faktiskt jag som gråter. Jag har kommit på mig själv när jag satt och pusslade idag med barnen att jag bara satt och stirrade i tomma intet.

Jag tänker, tänk om jag inte hade släppte in denna person. Hade han bankat in fönstret då? Hade han hittat en annan väg in?
 
Ta vara på era nära och kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0