6e januari

Klockan var ställd på 5:40 idag. Varför undrar ni då såklart? Jo för jag var tvungen att tvätta....
Eftersom vi inte haft tvättstugan sen i början av december höll våran tvättkorg på att svämma över. Det fanns heller ingen tid kvar för ens om 2 veckor och de kan jag inte vänta på. Jag tänker inte vända mina trosor ut och in för att kunna använda dom mer än en gång. Nej ush! Någon ordning får de va. 

I vilket fall som helst så tvättade jag hela förmiddagen tills klockan var 12. Mellan "pauserna" hann jag med en prommis med Lovisa runt ån. De är så skönt att ha någon att ventilera sig med som känner samma saker! 

Under eftermiddag hann jag även med en liten fika med Felicia på stan. Upptaterade varandra om livet och sedan gick vi hem till mig en stund och hängde. 

Fick snällt nog biljetter till LHC matchen till mig och Patrik nu ikväll. Så dit bar de av, och vilken bra match de blev! 

Imorgon är de studiedag på alla förskolor, men vi "fröknar" ska träffas imorgon vid 8 för att ha utbildning till 16:30. Ska bli riktigt roligt faktiskt! 

Hörs och ses! 


Patrik vill aldrig le på bilder så jag försökte göra ett försöka i att se sur ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0