19 januari

Imorse fick jag öppna dagiset. Många hade ringt in under morgonen och sjukanmält sina barn. Lugnt och skönt tänkte vi, men med en man kort på personal sidan var de hey baberiba hela dagen. Trots de hanterade vi det riktigt bra! 

Kom hem och slog mig ner i soffan och fastnade framför vänner som vanligt. Sen dess har inte mycket hänt. Lagat mat med Patrik och varit ute med molly.

Nu ska här göras matlåda då! Spara pengar är något som står som prio ett de närmsta månaderna / året så man kanske kan köpa sig ett fint hus! Haha! 

Hörs, hej! 

I fredags kände jag mig ganska så fin ändå. (Ja, jag är lite ego) 

Kommentarer
Postat av: Fia

Du ÄR ju så jävla fin. <3 <3 <3

2015-01-20 @ 11:25:58
URL: http://jagheterfia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0