Torsdag

Jag har haft en sådan bra dag idag. Nästan inte brytt mig om telefonen alls. (Nästan..) 

Började med att följa med mormor för lite inhandling av mat och små ärenden. Där efter blev det lunch innan jag åkte iväg för att hämta kusinerna från skolan. 
Jag tog med dom till ett fik inne i stan där vi satt en liten stund. Där efter var det tänkt att Tuva skulle välja ut födelsedags presenter till sig själv. Gick inte så bra då Köping tyvärr inte har något bra utbud. MEN fröken bra hittade minsann en fin jacka som fick följa med hem! Halva priset också! NAJS! 

Vi skjutsade Olivia till fotbollsträning och jag och Tuva fortsatte vårat letande på presenter. Till slut kom vi till H&M där Tuva fick med sig två tröjor. Även jag fick med mig en tröja där ifrån. Jag skäms lite över att säga att den är köpt på barnavdelningen, men så är det när man är liten. Som Tuva sa, "Ja du är lite konstig som är 21 och har köpt en likadan tröja som din åttaåriga kusin precis gjorde". Jag är beredd att hålla med henne...

Vi gick sedan in på maxi där vi hittade två iPhone skal och tre filmer till henne också. De blev iallafall en nöjd Tuva som kom hem! 

Ikväll har vi ätit gott och kollat massor med gamla videos från när vi var små. Så himla mysigt! 

Nu är det sängen som gäller. Åka hem imorgon och jobba står på schemat! 

Puss hejs! 

Morbror jobbar hårt på jobbet. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0