14/1-14

Okej så de här med bloggandet var ju kanske inte det bäst efter jag kom hem från USA.
Men jag kan i alla fall försöka bli bättre detta år!

Så de senaste som har hänt är jul, nyår och ingenting.
Julen firade vi i Sälen med mammas sida av släkten. Vi åkte skidor (trotts att de inte var super bra skidväder), åt massor med mat och kollade på tv.

Efter jul blev det nyår och ska jag var ärlig var det inte alls bra. Jo till en början men framåt 23 blev de tråkigt när vi bytte fest. Men så är det ibland. Allt kan inte vara perfekt. Jag är i alla fall glad att jag fick va med min pojkvän för första gången på nyår.  
 
Annars har allt varit ganska så vanligt. Varit hemma, varit på gymmet, vart med vänner osv. Så i princip ingenting. Jobbat har jag inte gjort så mycket heller tyvärr. Men snart så får jag mer timmar förhoppningsvis!

Barngympan har dragit igång igen så nu är det måndag och tisdagkvällar jag får leka av mig med mina små barn.
Tur det!

Nu ska jag återgå till mitt älskade vänner Marathon. (Jag kan inte få nog)

PUSS
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0