hejdåfest

Igår efter jobbet stressade jag hem för att göra mig iordning. Fixade hår, valde kläder, sminkade mig, valde skor osv. Vid 6 var jag och Jossa bjudna till Fias och Ebbas hejdå fest. Eftersom de flyttar till London imorgon på obestämd tid passade bra att fira till det lite!

Jäklarns vad dom hade lagt ner tid på den här festen. Snappvisor, fina dekorationer med London tema, mat, bordsplacering och självklart rökmaskinen! Riktigt lyckad och bra kväll. 
Tog tyvärr inga bilder men ni får skapa en egen bild hur det såg ut. Vi hade kul iallafall!

Idag mår jag som jag förtjänar och har mest legat i sängen faktiskt. Väntar på att Patrik ska komma hem från Tyskland så jag kan få pussa lite på honom. Men så länge pussar jag på Mollsan. 

Mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0