Obehagligt

Igår hände något lite obehagligt!
Jag jobbade som vanligt men kände mig lite seg! Ont i magen och ryggen! Helt plötsligt fick jag mina så kallade "knivhugg" i magen och böjde mig ner och kunde knappt andas för det gjorde så ont! När jag ställde mig upp igen så kände jag hur allting snurrade och jag blev helt svag i hela kroppen! Var tvungen att lägga mig ner på golvet för jag höll på att svimma, och där låg jag ett litet tag och försökte andas! När jag väl ställde mig upp igen kollade jag mig själv i spegeln! Mina läppar var blå och hela mitt ansikte helt kritvitt! Darrade som ett Asplöv och efter de fick jag gå hem!

Man ska nog inte skjuta på att kolla upp saker som man är lite osäker på! I detta fall, mina "knivhugg" som kommer ibland! Så nästa tisdag ska jag till vårdcentralen för att se ifall de kan hitta vad som är fel på mig!

Har aldrig svimmat förut, så att vara på väg att göra det var riktigt obehagligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0