JB

24/4 är ett datum jag sent kommer glömma. Dagen då jag såg min idol, min prins och min andra pojkvän för första gången live!

Dagen började med att Fia och Jossie plockade upp mig här hemma och vi åkte mot Stockholm. När vi kom dit ställde/satte vi oss direkt i kön. Vi satt inburade bland stängsel med 150 andra tjejer och där fick vi sitta i lite mer än 6 timmar. Vi turades om att gå ut till "globen city" för att köpa mat, värma oss osv. 

När vi kom in var det mer vänte tid på att Justin skulle komma ut på scen. Stämningen var på topp där inne. Förbandet var lite små töntiga och tjejerna där inne var jobbiga..
När skärmen sedan räknade ner från 10 minuter till 0 blev stämningen så sjuk. Skriken var höga, vågen gick runt i hela globen, folket stampade i golvet så det lät som en jordbävning osv. Till slut kom han ut där, med sina vita vingar. Tjejerna runt omkring oss svimmade av en efter en, stor bölade en efter en och skrek en efter en. Stämningen var alltså sjuk!

Konserten var helt underbart bra och vi tre åkte ifrån Stockholm runt 1 på natten med stora leénden. Underbart! <3

En del tyckte det var så pass varmt att de hade tagit fram shorsten (5 grader)

 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0