En sådan där röd dag

Röd dag idag, fråga mig inte varför! Jag tycker de är super onödigt och speciellt att ha det på en torsdag! Kunde ju varit på fredagen istället så man kunde varit långledig i helgen! Men icke!

Jag blev tillfrågad att jobba, så det var vad jag gjorde mellan 5:30 och 11:30!
Inte mycket gäster och nästan ingen personal heller! Så där fick jag gå runt i min ensamhet! Men men, extra pengar har man ju aldrig dött av!

När jag kom hem gjorde jag lite lunch och tog en vilo stund på 2 timmar! Där efter var det ren och ram rensning av lägenheten! Ut med alla kartonger och bort med all smuts! Och helt plötsligt var klockan 19!

Dagen gick fort men ändå riktigt långsamt! Har gått och väntat på att Patrik ska komma hem, när jag i själva verket vet att han är i Tingsryd och kommer inte hem för ens på söndag! Det har varit ensamt men ändå skönt! Förstår ni hur jag menar?

Nej, nu ska måste jag sova! Upp imorgon igen för mer jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0