thursday

Ibland går det sådär riktigt lång tid innan jag uppdaterar igen, men här är jag igen kära vänner!

Jag har fullt uppe med att fixa här i lägenheten, hänga med vänner, söka jobb, hänga på arbetsförmedlingen osv. 
Det är mycket att stå i men det börjar ordna upp sig nu!
Hade en super bra arbetsintervju för några dagar sedan där han (chefen) berömde mig då jag hade en "så himla härlig utstrålning". Dock påpekade han att jag var lite kort (jo men den har jag inte hört förut) men jag sa att jag har ju överlevt hitills så det gör mig ingenting. Han skrattade bara. Tur det! Det ser också ut som att jag får jobbet, vi får hålla tummarna! (woho)

Imorgon åker jag (nu höll jag på att skriva far, bara för jag tänkte på alla mina norrläningar) till Spanien med mammsen och syster! Mamma fyller nämligen 50 den 5 mars så då ville hon resa iväg och koppla av med oss! Mysigt tycker jag! Hoppas bara att det är fint väder så jag kan få lite färg i mitt kritvita ansikte! 

När jag kommer hem, blir det mer uppdatering ska jag se till! Mars månad är en bra månad tror jag!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0