reunion

I lördags klockan 13:44 stod jag på resecentrum och letade runt efter ett sött ansikte. Efter ett kort samtal senare sprang vi där emot varandra. Kramades och kramades och skrattade! Min USA kompis (som alla så fint kallar det här hemma) Jennifer från Hultsfred hade äntligen tagit sig hela vägen till Linköping. Det kändes så rätt men ändå så konstigt att se henne i Sverige bland mina hemtrakter. 

Vi hade en lugn och skön lördags eftermiddag tillsammans innan vi fixade oss inför en "födelsedag-inflyttnings-hejdå-fest". 
Vi båda hade lika roligt där. Men en viss trött tjej somnade lite efter 12 haha!

Hur som hade vi det jäkligt bra tillsammans! Måste göras om snarast möjligast! Puss och TACK <3

Fina Jennifer!


Alla mina vänner är inte normala!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åhh jag vill också komma och hälsa på!!!

2013-03-01 @ 10:49:40
URL: http://amandaupair.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0