och så tog jag med helg.

Idag var sista dagen för denna vecka. Nu är jag långledig enda fram till Tisdag och då ska jag vara självgående! Hoppas innerligt att det går bra.

Han killen som jag går med just nu som lär mig saker ska på semester nästa vecka vilket gör att jag tar över hans sysslor. 
Hursom, vi satt under rasten som vanligt vid köket och pratade. Han berättade hela hans livshistoria hur han kom till Sverige, hur han hade sett hans kompis fått en bomb på sig osv. 
Han jobbar och sliter så mycket han kan och sedan ger han massor av pengar till sin familj så de ska kunna klara sig ifrån kriget. 
Han har inte sett sin familj på 16 år och nu ska han hem på semester. Helt sjukt! 

All credd till den killen som är så stark och bara klarar sig på egen hand vid 17 års ålder i flera länder där han inte förstår språket. 
 
Vet inte vad jag ville ha sagt med det här inlägget men det är en himla orättvis värld vi lever i. 
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0