Gran Canaria part 3

Torsdag 7/3:

Eftersom jag dagen inna hade bränt mig rejält var det himla svårt att sova på natten. Inte skönt var det att ligga i solen heller. Så det blev skuggan ganska mycket för mig under dagen. Men det funkade det också! På kvällen åt vi lite snabbt och sedan såg vi en liten del av "Bamse Showen" som var på hotellet innan "Vuxen Showen" började. Jätte söta barn som uppträdde med gangnam style låten. 
Vuxen showen var inte något att hänga i granen så vi gick upp och hängde på rummet i stället! 

Söt gubbe!




Fredag 8/7:

Hann på morgonen ligga lite vid poolen innan bussen gick mot flygplatsen. 
Resan hem var en pärs...I 3 rader framför oss satt 3 olika familjer med ungefär samma ålder på sina två barn. (1 år och 3 år) Från start till landning turades alla de här barnen om att skrika och gråta. Blev helt slut i huvudet även fast jag hade hörlurar med hög musik på hela tiden. 
När vi kom fram till Norrköping stod Patrik där och tog emot oss. Väl här hemma fick vi mat hemma hos mamma och sedan gick jag och Patrik till Bishops Arms för att träffa hans arbetskompisar. Stannade där tills stängning och då gick vi hem! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0