Gran Canaria part 2

Måndag 4/3:

Vädret var sämst denna dag. Regn regn och åter regn. Vi bestämde då för att åka till ett mall. Stannade där i några timmar och jag fick med mig ett par jeans hem, en tvålpump och tandborste hållare till lägenheten! På kvällen åt vi kinesikt (eller thailänskt).




Annanas och glass Jennifer!!! :D


Tisdag 5/3:

Mammas födelsedag! Hon vaknade upp av att vi sjöng för henne och gav henne presenter på sängen. 
Under dagen låg vi vid poolen och bara hade det gött. Jag smet iväg en snabbis för att hämta en tårta som jag hade beställt på ett café och sedan för att köpa champange. Vi överraskde mamma vid poolen med sång igen. 
På kvällen åkte vi till en restaurang som låg i Playa de Ingle. Det var dock inte den restaurangen som hotellet hade ringt och bokat på men det fattade vi inte för ens efteråt. Maten var iallafall mycket god där och vi åt så himla mycket!
När vi kom tillbaka till hotellet fick vi förklarat att taxin hade kört oss till fel restaurang. Den som vi egentligen skulle ha åkt till hade fixat med jordgubbstårta och ett blomarrangemang. Det kändes lite tråkigt!! 
Men jag tror nog mamma hade en bra födelsedag trotts allt!








Onsdag 6/3:

Jätte bra väder hela dagen vilket gjorde mig röd som en kräfta på vissa delar av kroppen..
På kvällen åkte vi till Playa De Ingle igen för att den här gången gå till rätt restaurang. Där fick vi mycket gratis drinkar, små plock och en jätte fin service. Helt plötsligt stängdes ljuset av i våran del av restaurangen och jag trodde direkt det var strömavbrott. Det visade sig sedan att hela personalen och kocken kom ut med en choklad tårta till mamma och alla sjöng för henne. Väldigt gulligt gjort!




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åhhhhh mums vad gott!!!!!:D

2013-03-13 @ 20:04:07
URL: http://www.jefferssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0