en liten titt i lägenheten

Tänkte visa lite före och efter bilder från lägenheten. Det är som sagt mycket kvar att göra och vi har ju trotts allt bara bott här i 2 veckor. Men jag tänkte att några små själar är säkert nyfikna så en liten smygtitt får ni! Jag tog inga kort på vardagsrummet dock, det får blir en annan dag helt enkelt!

Köket är i princip klart. Det som saknas nu är ett annat köksbord + stolar (vitt och svart), gardiner, kökslampa och byta ut alla köksluckeöppnare (dom där i trä). Men en sak i taget, just nu duger detta!





I lilla rummet (gästrummet) är det mycket som ska fixas. Vi har fått dit en säng och ett skrivbord. Jag vet dock inte vad jag tycker om tapeten längre i detta rum. Lite osäker, men hoppas att vi kan göra det snyggt med fina inredningens saker istället. I värsta fall får vi väl måla över det! 



Vårat rum är det fortfarande saker som saknas. När jag tog bilderna hade vi dock inga sängbord som vi har nu. Men vi ska köpa lampor till sängborden och sen funderar vi på en byrå nere i hörnet också. Men just nu funkar det bra som vi har det! Man får ta vad man har!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0