Sigge Sigge

En grej på mitt jobb som jag älskar att göra det är att klä ut mig till Sigge (scandics maskot). Alla andra på jobbet hatar det och vill göra elaka saker mot maskoten, men inte jag! Jag gillart!

Idag när jag gick ut i restaurangen som Sigge kom flera barn springandes och kramade mig. En liten kille från Finland kommer fram och petar på mig och sedan skrattar han världens härligaste skratt. För att skoja till de lite håller jag för Sigges ögon och gömmer mig. Han skrattar ännu mera! Så höll vi på i minst en minut och det slutade med att i princip hela restaurangen skrattade åt den här lilla pojken för hans söta skratt! Oj vad de gjorde min dag! Skulle gärna tagit med honom hem. Det ändå jobbiga var att han inte pratar svenska och finska, de förstår jag mig inte på. Så jag lät han gå till sina föräldrar istället, haha! Snällt va?

Så här ser jag ut ibland. Vad tror ni det är för djur? ;)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hahaha så jävla skön du är gullunge! ♥

2013-07-27 @ 08:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0