Jobb, jobb och jobb

Igår jobbade jag i över 11 timmar! Jag höll på riktigt på att bryta ihop...
Fötterna ömmade (pga av att jag går runt i mina ballerina skor för jag inte har några andra just nu), huvudet var tungt, svettades som en gris och super stressad.
När jag kom hem till mamma efter jobbet ringde jag pappa. Han hämtade mig och vi köpte kebab från europizza och tog med det hem till honom.
Tog ett dopp i poolen också, sen somnade jag gott!

Idag var jag ledig så jag passade på att slappa vid poolen. Senare på eftermiddagen kom pappas kompis och vi åt grillat tillsammans och hade en skön kväll!
Nu är jag hemma hos mamma igen och imorgon är det jobb igen. Och efter jobbet kan jag äntligen komma in i lägenheten igen! Patrik kommer nämligen hem. Skönt det ska bli!

Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0