Torsdag & Fredag

Torsdag: 
Vaknade hos pappa och gjorde mig i ordning! Medans Patrik var och jobbade tog jag bussen in till stan för att gå till tandläkarn. Kändes jätte skönt att få gå dit och hon fixade till allting! 

På eftermiddagen gjorde vi ärenden till pappa och sedan åkte vi till Mantorp. Blev en liten film kväll innan vi somnade!

Fredag:
Patrik började jobba 3:30 så jag låg kvar i sängen till 10 när han kom hem igen. Vi åt frukost tillsammans och fixade oss innan vi åkte till Mio i Linköping! Hittade en jätte fin sängstomme till sängen, men vi har inte bestämt oss ännu. Vi får se helt enkelt!
Resten av eftermiddagen har jag spenderat med att rensa hela mitt rum och gamla lådor! Har fått iväg lite kläder och packat ner saker som jag ska ha i lägenheten! Blir nog bra. Nu ska jag börja fixa mig och sedan 18:30 har vi bokat bord med Carro och David! Efter middagen ska vi gå och se Django Unchained.

Ha en bra kväll gott folk!
 



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jätte fin! Hihi!

2013-01-25 @ 18:45:50
URL: http://www.jefferssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0