Söndag - Tisdag

Söndag hände det inte alls mycket. Vi slöade mest runt här hemma hos mamma och sedan även hemma hos Patrik där vi åt middag med hans familj! 

Måndag: Fick frukost på sängen av min prins och sedan gjorde vi oss i ordning för en dag på stan. Vi åkte till arbetsförmedlingen för att skriva upp mig igen. Fick massor papper, tider osv som jag var tvungen att hålla koll på. 

Fia kom över lite senare och då åkte vi iväg till barngympan. Tyckte allt att det gick bra och barnen var ganska så lydig. Några busfrön fanns det allt! 

Patrik hämtade upp oss vid parkeringen och vi lämnade först av Fia och sedan åkte vi vidare hem till Patrik där vi åt middag med hans familj. Jag gick och la mig och Patrik åkte till jobbet vid 23. 

Tisdag: Patrik kom hem vid 4 och sedan sov vi ut till 10. Fixade oss och skrev ut CV innan vi åkte till stan. Jag lämnade CV, köpte fika och sedan åkte jag till Ågge och umgicks med honom i någon timme. 
Skulle vara inhoppare för Fia idag som assistentledare på Blästadskolan. Vi var 3 ledare så det kändes ju ganska onödigt med tanke på hur några barn det var. Men men, extra cash dör man inte av!
När jag kom hem gjorde mamma lite mat till oss samtidigt som vi kollade på farmen tillsammans. Vi somnade sedan efter att vi hade sett "Lakehouse". 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0