resan hem

Hej gott folk!

Har precis landat i soffan hemma hos mamma och sitter nu tätt intill Patrik. 

Resan gick bra. Fick skjuts av Jonna och barnen till tåget i Stamford först. Var jätte jobbigt att säga hejdå! Tårarna fortsatte rinna ner från kinderna ett bra tag efter vi hade sagt hejdå också.
Tåget gick sedan hela vägen till Newark Airport där jag fick hålla på att bära på alla mina tunga väskor. Visste redan då att jag hade övervikt på min stora väska, men tänkte att jag skulle betala för övervikten. Det jag inte visste då var att det kostade 150 dollar!!! 
Pratade med killen i disken samtidigt som jag försökte fälla några tårar och berätta att det är allt jag har samlat på mig genom detta år. Flörtade lite och till slut gick han med på 27 kg på min stora väska PLUS en extra bag på 7 kg! Oh, snäll kille, han gjorde min dag!

Fick vänta på planet i ungefär 3 timmar tills det till slut gick. Hade turen att få två säten för mig själv vilket gjorde att jag kunde halv ligga samtidigt som jag åt middag och kollade på Hotel Transylvania (en barn film). 
Fick totalt 3 timmars sömn. 
Bytte flyg i Zurich och sedan bar det av mot Sverige. 
Blev uppmött på Arlanda av Patrik och mamma! Jätte mysigt att träffa dom igen! Blev genast på bättre humör! 

Nu ska jag vara social! PUSS HEJ

Jätte bra att ha när man inte kan anväda datorn eller mobilen, eller hur?

Forever alone..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0