NYE

Efter att jag hade jobbat igår körde jag hem till Tove där jag fixade mig samtidigt som jag försökte prata med Patrik som firade in det nya året! 
Kort där efter att jag blev klar var det dags för förrätt. Blev en sparris soppa med bröd. Mycket gott.
Inte långt efter det heller blev det en köttbit, beasås, potatis och sallad. Även det mycket gott!
Under tiden vi väntade på Julia, Ida och Amanda så skypeade jag lite med alldeles för fulla vänner där hemma. Även Jennifer var med på ett hörn haha! 

När de äntligen kom till oss blev det efterrätt och 5/6-kamp. Vi vann by the way. ;)

Ny året firades in framför tvn och såg när bollen åkte ner vid Times Square. Hade iallafall en trevlig kväll (trotts att den blev annorlunda)! Tack tjejer för kvällen! Puss och Kram <3
























 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0