Lördag 19 januari

Vaknade upp lite senare än alla andra. Kände fortfarande kvar jetlag. Vi åt frukost och sedan bar det av mot stan med småkusinerna och syster (och självklart Patrik, räkna med han i allt när jag skriver vi). Köpte födelsedags present till Tuva och sedan åt vi alla på Subway. Hann med Systemet också en snabbis!
Patrik skjutsade alla oss till Ekängen hem till pappa där jag plockade åt mig kläder inför kvällen. 

När vi kom hem till mamma igen var det bara att göra sig i ordning innan jag Patrik och fina Ida gick vidare till våra förfester. Patrik gick till sina kompisar och jag och Ida gick hem till Carro och David och hade det trevligt innan utgång! 

Kvällen var som den var. Väldigt kul i början mindre rolig mot slutet. Träffade massor av folk och hade en bra kväll! Men nu är allt löst så det är glömt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0