Lista 2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja massor av saker. Hoppade fallskärm, åkte till USA, kramade Flo Rida osv. 
 
Hur har ditt 2012 varit? Utan tvekan, det bästa året i mitt liv!

Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Kan bli svårt att toppa detta, men visst ska jag försöka göra nästa år ännu bättre!

Blev du kär i år? Nej. Jag har varit det hela året!

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? 16 januari, (kom till USA) 20 maj, (KTU) 22 juni (Erica och Keiths bröllop), 29 oktober (Sandy the Hurricane)

Vad är din största framgång 2012? Träning, vänner och kärlek. Har tränat mer detta år än vad jag har gjort de andra åren. Har funnit så många fina vänner och insett vilka mina riktiga vänner är. Kärleken till Patrik har blivit starkare än någonsin!

Bästa köpet? Michel Kors väskan <3

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Hela detta år har gjort mig glad, men framför allt alla mina fina vänner, barnen och familjen!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Boyfriend, Beauty & the Beat, Thousand Years, Gangnam Style, Live While We Are Young.

Vem har du umgåts med mest? Maddox och Liam!

Bästa minnet från 2012? Miami helt klart!

Har du haft ett förhållande under 2012? Ja under hela året!

Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013? PENGAR! Haha..Och mer tid med vänner hemma i Sverige!

Vad önskar du att du gjort mer? Filmat mer, rest mer. 

Vad önskar du att du gjort mindre? Lagt energi på små kommentarer. 

Favoritprogram på tv? Kollar inte på tv längre men Glee i sådannafall. 

Största musikaliska upptäckten? Tyler Ward

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jeffrey Campbell skor.

Vad gjorde du på din födelsedag? Firade i USA med familjen + släkt, vänner och pojkvän!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Mer pengar, haha!

Vad fick dig att må bra? Vänner, båda familjerna, pojkvän, resor, vädret!

Vem saknade du? Alla vänner hemma i Sverige!

De bästa nya människorna du träffade? Alla nya människor jag har lärt känna här i USA. Listan blir lång om jag skriver ner alla namn!

Det bästa du har åstadkommit i år? Har blivit mer framåt och inte lika blyg längre! 

Vad vill du säga till dig själv inför 2013: Kör på, allt löser sig förr eller senare! Njut och tänk YOLO. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0