fredag 18 januari

Fredag: Började med att äta en god frukost tillsammans med Patrik och mamma. Där efter åkte jag och Patrik runt på i Linköping. Det första stoppet blev på Katedralskolan för att möta upp min efterlängtade Fia! Tillsammans med Patrik tog vi oss till LGS där vi fick papper och information inför barngrupperna vi skulle ha tillsammans. 
När vi var klara lämnade vi av Fia på skolan igen och jag och Patrik tog oss till Forex. Lyckades lämna in alla mina dollar förutom en 20-dollars sedel och alla mynt. Det får jag lösa på annat sätt helt enkelt.

Vi tog oss ut till Tornby för att leta Iphone till mig men ingen affär hade det som passade mig (Iphone 4s vit) så vi åkte ut till NetOnNet där vi hittade min älskade!
Till lunch åt vi på Sol&Ris med pappa och sedan fick jag i princip springa till frisören för att inte missa tiden. Som tur var hann jag! Blev klippning och slingande av hår och kom därifrån riktigt nöjd! 

På kvällen kom mormor, morfar, morbror Lars, hans fru Maria, min tvåa kusiner Olivia och Tuva och sedan Stefan på middag här i lägenheten. Vi hade en lugn och skön kväll framför Gladiatorerna och Dag-Otto. 




Kommentarer
Postat av: Ida

hur gjorde du med telefon när du va i USA? Hade du din svenska med svenskt telefonnummer och en amerikansk? Lite nyfiken då jag inte vet riktigt hur jag ska göra när jag åker :)

Svar: Jag tog med min Iphone men anväda den bara för att ta kort, filma och lyssna på musik. Det gick inte att säga upp mitt abonemang så jag betalade istället en viss summa pengar till pappa varje månad. Jag fick sedan en mobil av min värdfamilj som jag kunde använda där med amerikanskt nummer! :)
beatrice

2013-01-27 @ 09:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0