5 januari

Igår var jag på middag med Jennifer och Cornelia på Cheesecake factory (igen jag vet). Blev en sista måltid där för Jennifer som åker hem på tisdag så det var lite så vi sa hejdå! Maten var super god som vanligt och vi valde att ta hem cheesecakes och äta hemma hos Jennifer samtidigt som vi såg på film. En bra och välbehövlig kväll med dom två!

Nu idag har jag jobbat hela dagen. Från 9 till 6. Keith, Paula och Kevin har varit här under dagen så jag och Paula har mest lekt med barnen tillsammans. Har gått jätte bra och det har dessutom varit lite roligare när man får sällskap! 

Är egentligen redo att somna nu, men känner att det är kanske lite väl tidigt så jag drar på någon film eller liknanade innan det är sovdags. 

Imorgon börjar jag packa...Herregud...
 

Fina och så himla lika systrar!



Kommentarer
Postat av: Michelle

Har läst igenom alla dina inlägg nu på hela bloggen! Haha men det blir som en bra bok, du skriver bra och det händer roliga saker hela tiden :p men har några frågor, ska inte du på sån resmånad och Jonna, är hon svensk lr något?

Svar: Haha aww tack så mycket! Det värmer!Nej jag ska inte på resemånad då jag inte hittade någon jag ville resa med!
Jonna är svensk ja! :)
beatrice

2013-01-06 @ 21:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0