2 januari 2013

Jag var ledig hela dagen igår men ändå hade jag inget planerat. Var ganska skönt ändå att ta dagen som den kom. 
Vaknade klockan 1(!!!!) hos Tove och körde ganska direkt efter det hem till huset. Skypeade lite med Patrik, pratade i telefon med pappa och bokade hotell. När klockan var 6 och jag hade pratat klart med Patrik somnade jag. Vaknade upp vid 10 och hade svårt att somna om. Men efter några timmars vridande och vändande somnade jag äntligen och vaknade upp pigg imorse! Har blivit mycket sömn de senaste dagarna, det gillar vi!

Fick båda barnen iväg till skolan så nu har jag ett break och jag håller på att tvätta. Ska strax få in lite skype samtal innan jag börjar igen!

Ha en fin dag!

 

Kommentarer
Postat av: Zandra - Min väg mot USA.

go sovmorgon! :D

2013-01-03 @ 18:12:08
URL: http://zandrasyolomoment.blogg.se
Postat av: Michelle

Har inte dom också jullov? :p

Svar: Nej de började skolan två dagar efter nyår här i USA, eller de flesta skolor iallafall haha ;)
beatrice

2013-01-06 @ 21:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0