kanske lika bra

 
Jag förstår faktiskt inte själv varför jag är så dålig att ta upp mobilen/datorn och skriva ett litet inlägg. Så ni åtminstonde vet att jag lever. 
Det finns inget som motiverar mig till det tyvärr, så därför blir bloggen lidande. 

Jag har varit sjuk den här veckan och var tvungen att gå hem från jobbet i måndags. Typiskt när det ska vara en rolig vecka med massor att göra. (Ja jag är lite konstig som tycker om att gå till jobbet) Det slutade iallafall med två dagar i sängen med feber och ingen röst. 

Idag var jag tillbaka på jobbet men dock inte på topp. Mitt tänk var helt borta och min trötthet var värre än någonsin, men jag klarade det bra ändå. 

Imorgon blir det jobb från 7-15 och sen 16-23..Kommer vara död imorgon kväll. Så det är väll bäst att jag tar ut lillsnuttan på en promenad så vi kan somna fint tillsammans i sängen. När Patrik jobbar natt gosar jag med Molly istället. Går nästan lika bra det, haha!

Hejsvejs i lingon skogen!


 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Blogga mera!!!!!♥

2013-12-07 @ 05:02:58
URL: http://www.jefferssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0