Helgen

I helgen (lördag-söndag) har jag och Patrik varit på Elmia mässan! Vi hjälpte till och stod i montern för Rally SM där vi sålde lotter och tröjor. Det finns himla mycket speciellt folk där nere! Pajasar som puckon!

På kvällen sov vi i en övernattnings lägenhet som var super najs! Stor balkong, stort vardagsrum osv! Jätte fint var det!
En bra liten miniweekend bara han och jag!

Annars då, jo vi har nu äntligen fått ordning på posten så nu rullar alla mina brev hit istället!
Så ni som vill skicka brev osv till mig, fråga mig om nya adressen! Annars skickas det tillbaka till er! ;)

Imorgon blir det jobb, och jag är lite små nervös! Allt ska kunnas imorgon! I värsta fall är det ju bara att fråga någon om jag inte kan / vet!
Jaja, godnatt iallafall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0