torsdag

Skulle bara slinka in och säga hej!

Lämnade båda pojkarna på skolan idag på morgonen. Maddox lämnade jag i och för sig på bussen men Liam körde jag till skolan. Sedan dess har jag varit ledig!
Har haft lite problem med att hitta min nyckel med det visade sig att Ryan hade tagit in den och lagt den på ett annat ställe. Men men det löste sig det också!

Kunde inte riktigt ta mig ifrån huset idag som jag ville för att träna, så istället satte jag på hög musik och hade ett litet pass för mig själv med styrketräning och kondition. Sprang i trappan upp och ner situps, armhävningar osv. 50 minuter höll jag på utan stopp. Ganska bra tycker jag ändå. Och ja, jag är väl lite mobbad som gör det hemma! Men måste man träna så gör man det bästa av situationen. Kan ju säga att det var ju tur att ingen annan var hemma och såg det, då skulle dom nog skratta!

Nu har jag precis duschat och ska alldeles strax fixa mig. Om en halvtimme ska jag hämta Liam och sen kommer Maddox hem. Ska väl leka lite här hemma och sen vid 3 slutar jag.
Ska åka med Juulii till något mall under eftermiddagen sen får vi se vad vi hittar på (och jag lovar, jag ska inte shoppa något). Det blir en bra dag helt enkelt!

Bye bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0