Framtids planer?

Efter att ha varit här i 8 månader (idag) så har jag fortfarande inte kommit på vad jag vill göra med mitt liv. Vad jag vill plugga eller vad jag vill jobba med..

Jag har en sak som ploppar upp i huvudet hela tiden och det är event! Jag älskar allt som har med event att göra, bröllop, fester, människor, bra stämning osv! Jag vill vara den som fixar och vara den som får beröm. Det känns som mig!
Frågan är bara vart jag vill studera det..

Sedan har jag på senaste tiden fått upp bilder hur jag skulle kunna vara en coordinater för musikvideos. Har alltid sedan jag varit liten fått upp egna musikvideos med massor olika människor och platser i mitt huvud så fort jag hör en låt. 
Detta känns inte som att jag kan gå vidare med någonstans om jag inte studerar i typ USA.

Jag vet faktiskt inte vad jag vill. Och man kan ju inte tvinga till sig det heller, så vi får se, only time will tell I guess!

Har ni några visa ord till mig så släng in en kommentar vetja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0