sunday

Vi kom hem till Nikolina vid halv 6 på morgonen vilket betydde att jag bara skulle få 1 och 1/2  timmes sömn. Men inte klagade jag för det.
Vid 7 satte jag mig på tåget in till city och tog sedan taxi in till GC. Där efter tåg till South Norwalk och byta till Wilton. Kom alltså hem runt halv 10 imorse. Började jobba en halv timme senare och sedan dess har dagen bara rullat på. Vi hade inte gjort alls mycket utan mer lekt lekar, ätit, kollat när Giants och Patriots spelat, och så vidare.
Alltså inget speciellt!

Hann springa iväg på Au Pair möte lite snabbt idag också. Skrev i princip bara upp mig och åkte hem sen.

Fick lägga barnen idag igen och slutade sedan efter det.
Nu har jag äntligen blivit klar med allt uppdaterande som skulle göras så nu ska jag sova! Eftersom jag knappt har fått 2 timmars sömn.

Godnatt, Puss och HEJ!
 

Alla svenska Au Pairer!

Bilden är lånad från Linas blogg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0