Oct 8th

Skulle börjat min morgon med lite gym. Men nej jag kände att sängen var skönare när jag endast hade sovit några få timmar inatt. Gick inte upp för ens 11 och då hoppade jag in i duschen.

Sa hejdå till Jonna och Ryan innan jag åkte iväg till Stamford Mall. På vägen dit i en kurva va mina vänster hjul putte lite över på den andra sidan av vägen. Visste självklart att jag kunde få mötande trafik och när jag såg bilen svängde jag tillbaka med båda hjulen till min fil.
Kvinnan i andra bilen tutar för fulla muggar och vänder sedan om för att följa efter mig. När vi kommer till stopp ljuset åker hon bredvid mig och drar ner rutan och börjar härja på mig. Säger att jag kör som en idiot och att jag borde verkligen inte ha ett körkort och hej och hå. Det hela slutar med att hon backar bilen, skriver av mitt registreings plåts nummer och åker iväg..Vad ska hon med det till tänkte jag! Har inte gjort något fel, höll hastigheten och allting. Ingen såg heller och ingenting hände med bilarna. Trött jag blir på människor ibland!

Kom fram till Stamford Mall och fick åka runt i 10 minuter innan jag hittade parkerings plats. Köpte mina nödvändigheter och åkte tillbaka hem igen.
Jag började jobba vid 3 och då gick vi ut och lekte innan vi åkte till Maddox soccer.
När vi kom hem väntade massor av mat. Då menar jag verkligen massor med mat. Keith är så himla duktig på att laga och ja, det smakade riktigt gott!
Jag la barnen och sedan slutade jag. Har sedan dess legat inne på mitt rum och planerat lite på "turné bea" som inträffar nästa år. Kommer blir himla grejt!

Inga bilder idag inte. Kanske inte imorgon heller då jag bara jobbar 3 timmar. Vi får se hur det blir!
Pusss hejs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0