Happy 1st birthday

Bestämde igår att idag får jag sova hur länge jag vill och sen får jag se vart dagen tar mig. Och det var precis vad jag gjorde. Vaknade runt 11 och tog mig ut på en PW på 1 och 1/2 timme. Kom hem, duschade av mig och satte mig sen i bilen till Jennifer. Svängde förbi Stop & Shop för att köpa blommor och födelsedags kort innan jag åkte hem till henne. Hade blivit bjuden på 1 års kalas hos Jennifers lilla bebis (som numera inte är en bebis längre)!

Innan kalaset började klippte Jennifer håret på mig. Och herregud, det känns så skönt att ha fräsht hår igen. Super duper tack återigen fina du!
Vid tre gick vi ner, åt massor med tilltugg, lekte med barnen, var sociala och åt tårta. Tårtan var amazing. Nästan precis som en svensk riktigt tårta! MUMS!

Senare på eftermiddagen gick vi upp på Jennifers rum och hängde där hela kvällen. Fixade hennes Iphone, kollade youtube klipp osv. Vi hade inga planer utan vi bara va. Så himla skönt! En trevlig dag med min ytterst trevliga vän! Love you! <3

Har rensat hela rummet igen på kläder som låg slängda här och där (varför är det alltid så?) och nu ska jag sova. Vi hörs imorgon!

Natt hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0