Finally done

Oh vad skönt. Jag är äntligen klar med den där jäkla uppsattsen. 
Satt fast på 3 sidor och kände mig klar i ungefär 2 timmar. Men nu äntligen är jag klar! Kan ju inte påstå att jag skrev något vidare bra, men huvudsaken är att jag har gjort den. Det är ju inte så att vi ska få betyg på detta, utan vi får bara våra credits i slutändan. Huvudsaken är att man har varit med på lektionerna, lämnat in läxorna och skrivit den här jäkla uppsattsen, men nu så, NU är jag klar med skolan för detta år! Hipp hurra för mig!

På lördag bär det äntligen av mot Washington DC för en sista grej med kursen. Ska bli jätte kul att se staden då jag har hört så himla mycket bra saker! Blir spännande att se!

Nu flickor och pojkar, nu är det dags att sova. Godnatt!
 

What's up? Just hanging?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0