Torsdag

Sitter just nu i en basket hall och kollar på när Maddox har träning! Förstår inte att man kan vara så duktig när man är så liten! Blir med all säkerhet något av honom i framtiden!

Jag och Liam var på playgroupen tidigare idag! Och guess what? En kvinna kom med massor med djur som man fick klappa och titta på! Min största rädsla var att hon skulle ta fram en orm! Kände mig lugn till slutet då hon tar fram en jätte äcklig orm.
Gick därifrån direkt och Liam satt snällt kvar med alla andra barnen och var inte ett dugg rädd! Ush vad äckligt! Har verkligen fobi..

Visar er lite bilder senare från dagen! Så länge slänger jag upp en bild på en trött kille!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0