sunday

Dagen har varit awesome!
Sara kom hit och vi tog sedan bilen till Jennifer. Där efter åkte vi mot ett outlet som låg i New York State. Verkligen jätte stort och hur bra som helst!
Vi gick där i flera timmar och oj vad jag spenderade pengar. Men på bra saker!

Runt fem när vi kände oss klara satte vi oss i bilen och drog till Stamford. Där blev det mat och bio då även Louise och Elin hängde på. 
Vi såg filmen Project X. Riktigt rolig och bra film. Se den folk!

Nu är det sleep time för mig. Är helt slut efter dagen. Men ska berätta/visa vad jag köpte idag också för er imorgon. (Det där blev en riktigt konstig mening, men jag orkar inte ändra, so what ever) ;)

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0