Saturday

Vaknade klockan åtta imorse och hörde Liam skrika breeakfast! Blev helt sjukt sugen på pancakes och så hör hur de börjar plocka fram pancakes saker. Yummy!
Sedan dess har jag suttit i köket och pratat med Jonna och Ryan! Vi sa det, tiden går så sjukt fort. Snart har jag redan varit här i två månader. Helt sjukt!

Idag ska de bjudas på lite fika på Dunkin Donuts med en tjej som heter Elin. Där efter ska jag ta mig till gymmet för någon timmes träning. Sedan är det bara att packa lite saker och köra mot Louise. Vi ska fixa oss och sedan kommer Sara och vi åker till till NYC ikväll. En bra dag!

Och för att klargöra lite saker,
Ni som trodde att jag hade klippt mig sådär kort, I have not!
Ni som trodde jag skrev fel på grapparna och trodde de skulle stå grabbarna, ni har fel.
Bara så ni vet liksom!

Ha en super bra dag folket. TTYL!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jaaaa BB är ett måste! Haha :D det blir awesome! Vetduu, så glad att jag hittade dig! Hur skulle jag annars kunna hålla nerverna i styr.. Omg! :ooo

2012-03-03 @ 18:59:24
URL: http://jennifermobergaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0