Dröm

Hade världens bästa dröm!

Jag hade varit hemma (i Linköping) när jag bestämde mig för att gå till stan! När jag kommer till McDonalds ser jag en stor svart buss, massor med stängsel och några skrikande tjejer! Jag frågar en tjej vad som händer hon skriker då att Justin Bieber är här!
Mitt hjärta börja dunka sjukt snabbt och jag börjar gå mot bussen. Helt plötsligt ser jag hur han också går mot bussen! Jag bestämmer mig då för att säga: Justin, kan jag få ta en bild med dig? Han vinkar och går sedan in i bussen!
Jag kommer på mig själv att jag sa det på svenska och blir sjukt ledsen på mig själv och går ifrån bussen!
Efter några sekunder så springer han ikapp mig och säger att han kan inte ta kort med alla och att han inte ville såra mig (haha okej?)
Sedan spenderade vi hela kvällen i en lägenhet som var hans mormor och morfars.

Måste vart den bästa drömmen någonsin som jag kommer ihåg helt klart!




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hahaha det är alltså inte bara jag som drömmer konstiga drömmar ibland.. eller din dröm kanske bara var mer önsketänkande ;)

2012-03-07 @ 17:13:51
URL: http://jennifermobergaupair.blogg.se/
Postat av: Jennifer

HAHAH jaaa.. Lite organiserad! Lätt felande ibland ;) haha kommer om typ två veckor!! Dock är jag inte ekonomisk av mig så om du är bra på den biten; kan vi utbyta "tjänster" haha :D

2012-03-07 @ 20:36:06
URL: http://jennifermobergaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0