Can't wait!

Den 11 april kommer jag stå på flygplatsen och vänta på en person. Denna personen är inte vem som helst, utan min pojkvän.
Ni förstår inte hur många gånger jag har tjatat på honom på att boka och bestäma datum (killar alltså *suck*) Och för några dagar sedan sa jag, nu tänker jag inte tjata mer. Och då tog han tag i sig själv och bokade. Så nu är det äntligen bestämt att han kommer hit! Är så sjukt lycklig och vill bara att de ska bli april nu så jag kan få krama om min man. Men ändå vill jag inte för då vet jag att den veckan kommer gå så sjukt snabbt och att han snart åker hem.

Men hur som helst, just nu är jag så sjukt lycklig och längtar som bara den!

image description

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hejja hejja!! Vad roligt för dig :D

2012-03-15 @ 13:10:36
URL: http://jennifermobergaupair.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hej Bea!

Jag har också pojkvän och fick faktiskt bara för en liten stund sen ett mejl från min nuvarande match att dom är oroade över att jag har pojkvän. :/ Detta gör mig såå ledsen eftersom jag verkligen vill åka till denna familjen. Jag har pratat med andra au pairer som har pojkvän men jag skulle väldigt gärna vilja veta från dig hur ditt förhållande funkar nu när du är iväg och om du har några råd?? :)

2012-03-15 @ 15:57:03
URL: http://mymagicalyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0