Canada

Eftersom jag ska åka till Canada nästa vecka (herregud de är en vecka kvar!!) ringde jag Cultural Care för att fråga om jag skulle ha med mig mitt DS papper och ha det signerat! Det räckte med att bara ha pappret med sig tydligen! Skönt de så slipper jag skicka pappret!
Jag och skicka brev är inget som går ihop, antingen skriver jag fel adress, skickar det försent eller har fel kuvert! Duktig tjej jag vet!

Annars peppar jag sjukt till Canada!
Jag och Louise flyger från New York till Burlington. Där hämtar Elin upp oss med hennes kompis Celeste, sedan åker vi bil i 2 och 1/2 timme då vi kommer fram till Montreal! Tror att vi möter upp Elins kompis Emma där också, så vi blir 5 stycken! Gonna be awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0