15 mars

Alla dagar blir inte jämt som man har planerat. Idag är det torsdag och då tar jag vanligtvis Maddox till skolan och sedan åker jag och Liam till playgroup.
Tydligen hade Jonna fått mail om att några i playgroupen hade varit magsjuka dagen innan så då bestämde vi redan då för att inte gå.
Istället åkte jag till TJ.MAXX (en liten outlet butik) och fick med mig ett par träningshorts och två t-shirtar hem. Ville ha en jätte fin svart klänning också, men bestämde att jag får lägga dom pengarna på något i Canada istället!

På eftermiddagen har vi kollat på när Maddox hade sin basketball träning. Alla (då menar jag nästan alla) kom fram till mig och sa: Oh vad fina barn du har, hur gammla är dom? Och hur gammal var du när du fick dom?
Men vissa har ju lärt sig nu att jag är bara en "nanny" nu. Så istället säger dom: Oh here comes the nanny!
Haha herregud amerikanare alltså..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0