tuesday

Tisdag = playdate (oftast)

Idag kom iallafall Jennifer med barn hit och lekte hela dagen. På eftermiddagen åkte vi till playgrounden för några timmars lekande innan alla åkte hem till sig.

Nu ikväll blev jag upphämtad av Torben och vi åkte sedan till Au pair mötet i Ridgefield. Vi skrev bara på och pratade med folk och sedan åkte vi till en pub/resturang för att träffa lite folk. Alla var dock tyskar/österrikare så jag kände mig lite mobbad där ibland när de automatiskt gled in på tyska istället för engelska. Men jag förstår dom, det skulle jag också gjort fast svenska alltså!

Nu har jag packat lite så nu ska jag sova! Kan behöva det känner jag!

Godechnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0