Day 4 in Bethany beach

Sista dagen på semestern. Vi packade ihop våra saker in i bilen på morgonen och åkte sedan till receptionen för att checka ut. Vi bestämde sedan oss för att spendera några sista timmar på stranden innan vi åkte hem.
Dessa timmar gick åt till att pressa, bada och ta kort. Vi lyckades även att se delfiner simma precis utanför stranden. Himla häftigt. Andra gången jag ser "vilda" delfiner.  

Helgen var helt underbar dock hade jag hela tiden lite hemlängtan och tänkte på min mamma super duper mycket. Var lite jobbigt då jag hade önskat att hon var där och fick uppleva det jag gjorde, för jag vet att hon hade älskat det. (Haha det låter som hon inte finns mera, men jo då, hon är bara hemma i Sverige!)
Så igår när vi kom hem försökte jag tänka bort allting och gå på promenad en timme. När jag kom tillbaka frågade Ryan om något var fel för jag hade inte varit mig själv på ett par dagar. Och då insåg jag själv att det jag har försökt att förtränga bort var hemlängtan. Eller mamma, pappa, syster och Patrik längtan.
När jag väl hade insett det och kom in på mitt rum bröt jag ihop fullständigt. Bara grät och grät.
Alla där hemma i Sverige sov, men ändå ringde jag Patrik (som var halvt medvetslös) och grät. Blev inte så mycket prat där och ringde sedan direkt Jennifer som peppade mig och gjorde mig på så mycket bättre humör. Oh vilken tur jag har som har dig. Jag älskar dig gullefjun.

Resten av kvällen blev det bara att koppla bort omvärlden och kolla på film med Ryan för att sedan sova tidigt.


























Fina familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0