torsdag 31 maj

Torsdagar är som vanligt fullt upp.
Började med att lämna Maddox på skolan. Väl där när jag ska sätta tillbaka Liam i bilen så står de en stor hund (en exakt sådan som på bilden nedan) och skäller efter sin matte. Han stor med halva huvudet utanför rutan i bilen och skäller. Liam vänder sig om och kollar och säger till mig:
He need help?
Jag: Nej jag tror han bara vill att hans mamma ska komma.
Liam: The cow need help?

HAHA, det är bra Liam! Det ser faktiskt ut som en ko!

Resten av dagen rullade på med playgroup, basketball och ponden. Som tur var ville Jennifer också hitta på något idag så vi åkte till ponden tillsammans och skrattade mest åt våra barn som grät, tjata, skrek och var allmänt trotsiga. Ibland får man faktiskt skratta åt det när en unge skriker för att hon vill ha uppmärksamhet, en unge skriker för att han har ramlat, en unge tjatar på att han vill ha vindruver och den andra ungen surar för att han inte får glass.
Tur att det inte är så varje dag, HA!

Ikväll har jag gymmat och städat rummet och nu är det sängen för mig. Tjohej!






Har du huvudvärk Jennifer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0