tisdag

Dagen rullade på himla bra trots att vi höll oss inne hela dagen. Jennifer och barnen kom över och lekte i några timmar. Alla höll sig faktiskt riktigt lugna som tur var, men lite gnäll var det såklart!

Vid fem åkte jag mot Stamford för att möta upp Jonna och lämna av barnen. Efter det tog jag mig en sväng till mallet för att köpa en bikini inför våran weekend. Hittade en himla fin en på Victoria's Secret. Helt min smak! Fick sedan ett meddelande att Jonna och barnen var kvar på mallet och skulle äta middag på Cosi. Bestämde mig då för att gå dit och äta med dom. Efter åkte jag hem, tvättade, städade och sedan laddade inför gymmet.
När jag kommer till gymmet, gissa vem som är där? Den där skalliga, muskliga personliga tränaren. ONOO tänkte jag..Han hälsade och frågade vart jag hade hållit hus (han jobbar bara på tisdagar och jag har därför försökt att undvika att gå dit då) osv. Fick träna för mig själv i ungefär tjugo minuter tills jag började med maskinerna. Vet ni vad han gör då? Han ställer sig kanske 2 meter ifrån och låtsas kolla på tv medans han kollar på mig i spegeln och ser ifall jag gör 15x2 på varje maskin. ÅÅh vad tönt!

Jaja, det gick iallafall himla bra på gymmet och jag märker själv att jag har blivit mycket bättre! Orkar ännu mera än i början. Skönt att de ger resultat även fast det tar så lång tid!

Nu har jag precis städat och lagt mig i sängen. Ska upp tidigt för att pw en timme eller nått innan jag börjar. Sen på kvällen imorgon ska jag träffa Anna och Eve inne i New York för att äta middag. Ska bli så skönt att få träffa någon hemifrån Sverige! Så det lär bli awesome!

Puss och godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0