The Wedding

Vilken underbar dag vi hade.

Jonna åkte iväg runt 12 för att fixa sig med de andra (som också var bridesmaids) + Erica på hotellet. Jag, pojkarna och Ryan stannade hemma och fixade oss tills klockan var lite över 4. Där efter åkte vi mot hotellet mötte upp de andra killarna för att sedan ta kort utomhus.

Barnen blev lite lätt uttråkade medans vi väntade på cermonin men trots det gick det ändå ganska bra att ta hand om dom.
Vi hade jätte tur med vädret och det kom inte en enda droppe under cermonin (som btw var jätte fin) eller efter när vi hade fotografering.

När vi hade kommit in i festlokalen introducerade de alla de inblandade och brudparet. Sedan satte de igång med tal( 3 stycken på raken bara sådär) och sedan kom förrätten in.
Maten var riktigt god, brudparet minglade på bra, barnen skötte sig och alla var super trevliga!
 
Fick åka hem med barnen runt 11 för de var alldeles för trötta.
När jag försöker ta av Liam hans tuxedo så säger han: I WANNA WEAR THE BUXEDO!!
Kändes lite kul att han inte ville ta av den och vi som har övat och övat på att få på honom den! Haha!

När jag sedan lägger barnen frågar jag om de hade kul idag! Båda svarar Yes we had fun!
Liam säger då: Bea!? Erica looks handsome?
Jag: Jaa hon var super handsome, she was beautiful!
Maddox: Bea, this was an awesome day!

Med en puss i pannan för båda somnade de på två sekunder! Oh vad jag gillar mina pojkar!




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0