söndag - six flags

Oh herregud. Vilken dag vi har haft.
Idag skulle vi ge Jennifer sin suprise present. Vi hade gett henne en adress (stop&shop) som hon skulle vara på exakt 7:57. Vi hämtade sedan upp henne och hon hade ingenaning om vart vi skulle. Vi åkte först till en diner för att äta frukost och sedan gav vi oss iväg mot Massachusetts (försök att uttala de, för det kan inte jag) där en heldag på Six Flags väntade. Vi hade så grymt roligt och det var bra väder, iallafall halva dagen tills regnet kom. Men det brydde vi oss inte om.
Åkte så sjuka karuseller som jag aldrig skulle ha vågat åka annars, och det var så grymt kul! Det får jag i och för sig sota för nu när jag inte har någon röst kvar, men riktigt värt det!
Vi hann även med att se tre timmar av en konsert som också var inne i parken. Dev och Carly Rae Jepsen sjöng och sen fick man ju en liten glimt av Jason Derulo uppe på scenen också. Ögongodis minsann!

Så grattis i efterskott Jennifer! Vi hoppas du hade lika kul som vi hade! PUSS på din stjärt.












Biffen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0